Lösa käkremmar?

iNHALE

Trådstartare
Är det någon som vet om det går att köpa lösa käkremmar någonstans?

Mitt gamla westernträns passar hur bra som helst, förutom att käkremmen är 1-2 dm för kort, och eftersom man kan ta av käkremmen tänkte jag att det blir mer ekonomiskt att köpa en ny käkrem än att köpa ett helt nytt träns.

Visst kan man tillverka en egen käkrem med en bit läder och ett spänne, men tänkte kolla om någon vet ifall det finns någon butik som säljer?

Sv: Lösa käkremmar?

Jag gick till skomakaren när jag behövde en ny käkem. De är rätt duktiga på att fixa så att det passar resten av utrustningen (läder, färg, mönster, mm.)

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 361
Senast: lirco11
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 732
Senast: mamman
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 919
Senast: Liran
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 373
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar