Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Första gången man åker till London kan det faktiskt vara värt att ta ett varv med en sån där buss som åker runt förbi alla sevärdheter, det är kul att ha sett alla märkesbyggnader med egna ögon och det spar fötterna att åka i stället för att gå. Dessutom är det kul att åka double decker. Perfekt att göra en eftermiddag när man behöver vila tassarna lite.
Nu har jag aldrig varit där själv, men katakomberna hade jag kollat in. Ska finnas ett tortyrmuséum också, lätt att jag hade kollat in det.
Madame Tussauds är väl populärt också
Aldrig hört talas om och hittar inte på google, så jag har ingen aning om vad du menar för ställe Syftar du på tortyrmuséet så verkar det vara på Tower of London.Tänker du på London Dangerus(stavas?) det är inget om man är känslig. Men en upplevelse.
Finns en kathedral stols? Minns inte namnet just nu. Den var vacker inuti. Finna konst museum o mycket mer. Lite vad man gillar.
Tänker du på London Dangerus(stavas?) det är inget om man är känslig. Men en upplevelse.
Finns en kathedral stols? Minns inte namnet just nu. Den var vacker inuti. Finna konst museum o mycket mer. Lite vad man gillar.