Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Asics har flera varianter på löparskor för terräng, både med och utan gtx.Jag behöver ett par löparskor jag kan springa med i skogen nu när det är lite blött. Blir helt dränkt om fötterna just nu när det är blött i gräset. Finns det ens vattentäta löparskor? Vad har ni andra som är ute i skog och mark, utan att det blir för tungt?
De flesta av de stora löparskormärkena har en trailmodell med goretex el dyl.Jag behöver ett par löparskor jag kan springa med i skogen nu när det är lite blött. Blir helt dränkt om fötterna just nu när det är blött i gräset. Finns det ens vattentäta löparskor? Vad har ni andra som är ute i skog och mark, utan att det blir för tungt?
Jag behöver ett par löparskor jag kan springa med i skogen nu när det är lite blött. Blir helt dränkt om fötterna just nu när det är blött i gräset. Finns det ens vattentäta löparskor? Vad har ni andra som är ute i skog och mark, utan att det blir för tungt?
Jag har allt det där + i och ur båt varje arbetsnatt och använder saucony integrity 3 walker wide, de är som bomull på mina onda fötter efter många års misshandel av fötterna i dåliga skor. Jag har hittills inte blivit våt om fötterna trots att jag ibland travar i stora vattensamlingar i mörkret. Och - jag använder alltid ulvang ullstrumpor.Nån som vet vad för skor man bör ha om man jobbar både på asfalt, grus och i skog (lera, rötter, skogsstigar) under samma pass?
Nån som vet vad för skor man bör ha om man jobbar både på asfalt, grus och i skog (lera, rötter, skogsstigar) under samma pass?