Ljust westernträns + bett & brösta

8

89madde89

Någon som har ett ljust (naturgfärgat) westernträns som är till salu?! Jag har letat ihjäl mig på internet,men hittar inget som matchar min sadel (som är billig). Dom som jag vill ha kostar liksom 300-400:- Så om det är någon som har ett naturfärgat westernträns så skriv gärna!

Letar även efter ett D-ringatbett. Det ska vara 3-delat.
Och efter en ljus brösta. Naturfärgat!

Sv: Ljust westernträns + bett & brösta

Ska det vara ett showträns eller ett enklare "hemma" träns?
Om det är ett "hemma" träns så har K**q*** ett..eller hade i alla fall. Går ju kolla upp.

Jag har ett och det ser ut så här....bra pris också. I fram på pannbandet är det en "knut" (futurityknot?)

IM000330.jpg
[/IMG]

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 136
Senast: Bison
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 647
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 862
Senast: Jamtland
·
Träning Min unghäst född -10 har aldrig riktigt accepterat bett. Munnen är kollad,allt ser bra ut. I början så hade vi 3-delat tränsbett,vilket...
Svar
12
· Visningar
1 544
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka