Ljuslila flughuva?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Dragonfruit_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 906
D

Dragonfruit_

Nån som vet vart man kan köpa en ljuslila flughuva? Helst på internet. :)

Sv: Ljuslila flughuva?

Dragonfruit_ skrev:
Nån som vet vart man kan köpa en ljuslila flughuva? Helst på internet. :)

Det kan nog vara lite svårt kan jag troo...

Men gör som andra här på Buke, färga själv! (Tyvärr ingen egen erfarenhet av det) Köp en vit mössa och den lila färg du vill ha i textilaffären!

OM jag visste så skulle jag inte säga det..... :devil:
Hoppas iaf du har en svart eller vit PONNY.. En tjej i våran klubb hadde allt i ljusblått på sin stora bruna häst (på tävling), skydd, huva, schabrak... Det såg helt löjligt ut, alla över 14 år höll på att skratta ihjäl sig.... :rofl:

Visst, tycker du det är snyggt så ha ljuslila, men hästvärlden är konservativ, så var beredd på konstiga blickar och kommentarer om barbie-häst.... :angel:

Hehe det är till min kompis, hon har en ponny. Ett fux sto. Men jag måste ha en ljuslila flughuva! Finns det ingenstans där man kan kombinera en sån med egna färger, kantband osv.?

Equiline kan man välja färg och kantband på själv, men tror inte ljuslila finns bland färgerna man kan välja tyvärr... Har du provat att kolla utländska affärer? Kan tänka mig att det kan finnes nåt i USA kanske?

Hehe men färga låter så jobbigt. Men det kanske får bli det ändå.

Passpoilerna finns i ljuslila iaf. Men det står inte vilka färger man kan välja på själva huvan?

Liknande trådar

Utrustning Min Rambo flughuva är spårlöst försvunnen efter min semester, så behöver skaffa något nytt. Gillade mycket med den modellen, men hästen...
Svar
11
· Visningar
455
Senast: EZMK
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och... 2
Svar
22
· Visningar
1 998
Senast: Lyan
·
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
290
Utrustning Någon som vet? Hittar gamla trådar här på Buke om snösulor av olika slag. Många rekommenderar ”Joursulan” men dessa verkar ha försvunnit...
Svar
8
· Visningar
913
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka