Ljudet försvann!

pigleton

Trådstartare
Mitt ljud på datorn har försvunnit, helt plötsligt la det bara av. har ingen aning om vad det kan vara och har försökt felsöka men hittar inget. Har kollat sladdar och sånt men hittar inget där heller.

Höll på och tittade på fyrans web-tv då det försvann, någon som har någon idé om hur man kan hitta vad som är fel? :confused:
 
Sv: Ljudet försvann!

Gör en systemåterställning ett dygn bakåt, så skall du se att det fixar sig.
(Känns som om jag upprepar mig) :angel:

Tar för givet att du kollat att allt ljud är på i volymkontrollen...
 
Sv: Ljudet försvann!

Mitt ljud gör så där ibland..
I have no idé why!
Men jag brukar köra ljudtestet i msn så funkar det fin fint igen..
 
Sv: Ljudet försvann!

Jag hittade felet, det var glapp i en kabel, vred lite på den och då funkade det igen, lär fixa en ny kabel dock men det blir väl inte så blodigt iaf.
 

Liknande trådar

Ridning Min medryttarhäst är världens snällaste, tryggaste och lugnaste pojke, för någon vecka sedan red vi förbi ett garage där någon plötsligt...
Svar
6
· Visningar
2 168
Senast: SkorpSmulan
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 337
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 960
Senast: Zpunk
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 384

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp