Ljud i trådarna

MikaTela

Trådstartare
Det vore kul om man kunde infoga typ ljud i trådarna som man gör med bilder. Alltså så ljudet startas när man öppnar tråden. :D
Nytt, modernt och roligt. :D

Sv: Ljud i trådarna

Det håller jag inte alls med om. Diverse ljud på hemsidor tillhör det mest tröttsamma och irriterande som finns.

:eek::eek::eek:

I så fall finns det lämpligare sajter, om det är sånt man är intresserad av...

Jag är här för att diskuterra, vill jag lyssna på musik, använder jag mediaplayern eller sätter på stereeon. :bow:

Instämmer helt med Pazuzu

:eek: Urk säger jag om ett sådant förslag :cool:

Det är ju det absolut västa som finns och jag skulle nog inte vara mycket på buke om det ska börjas med sådana styggelser!

Ja men säg att det bara får finnas i Lek & Tjatter då ... Då går man ju in på egen risk liksom. Eller att man väljer bort att inte höra ljud i trådar typ eller nått. Vi tycker det vore kul med det. Blir liksom så tyst. :p

Det är bara för dig att ha nåt ljud i bakgrunden... Själv har jag högtalarna mestadels avstängda, tycker det är skönt att ha det tyst och blir ibland galen på en del hemsidor...

Säger som alla andra. Nej.

Ska vi ha ljud, så krävs det lite mer och det kan sega ner ännu mera. Och nej, det orkar jag inte med. Det räcker med att det "error"-ar sig titt som tätt ändå.

KL

Jag håller med de andra. Ljud och animationer (utöver smileysarna) går fetbort.

Det tycker jag inte är någon bra idé.
Om man vill ha ljud så sätter man på musik i någon stereo.
Tänk på de som sitter med modem

Usch nej!

Väldigt störande att inte kunna få välja själv vad man ska lyssna på! Dessutom förstör det för oss som smygsurfar på jobbet;)

Exakt, en anledning så god som någon. Jag vet inte hur många gånger jag fått förklara olika "jinglar" för arbetskamrater... Min mobil, ni vet.... :o:angel: Som tur är vet chefen bara hur man går in och kollar mejl typ. Han har inte förstått finessen med att ha flera fönster, att växla mellan när man jobbar. Men då vill man inte gärna ha ljudillustrationer, när man växlar till "rökrutefönstret" (jag röker inte, som tre andra i mitt gäng gör).

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
257
Senast: Lavinia
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
589
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.