Livet på landet, enligt Rustie.

Reykur

Trådstartare
Denna sommar spenderar jag och katterna hemma i Hälsingland. Det kommer alltid vara hemma för mig, vart jag än bor "egentligen".
Denna sommar bor vi mer "på landet" än vi någonsin gjort, det är underbart att ha kossor som närmsta granne!

Rustie tycker detta är extra bra. Som mattekär kastrat har han fått börja utforska gården lite på egen hand med matte övervakandes. Han ÄLSKAR det.
Allra mest älskar han det stora äppelträdet på tomten. Där kan han leka i timmar, sova, och bara njuta av livet!

DSCN3629.jpg

DSCN3644.jpg

DSCN3649.jpg

DSCN3653.jpg

(Någonstans i trädet sitter Rustie, hittar ni honom? ;) )

DSCN3642.jpg

Visst ser det härligt ut att vara Rustie i sommar? :love:

Sv: Livet på landet, enligt Rustie.

Kalasmysigt!
Men jistanes så... hrrm... korpulent han blivit.:D
Kastrat med sinnefrid och matro?;)

Hur har du koll på den krabaten utan lina egentligen, kommer han månne på inkallning?

Huvudet på spiken, mörph! Både sinnesfrid och matro. Lite FÖR mycket matro.. :p

Rustie är otroligt mattekär, han håller sig där jag är.
Främst är han då i äppelträdet. Jag själv håller mig på tomten under tiden han är ute. Jag renoverar lite gamla möbler, det är lagom pyssel och så får matte lite frisk luft också. ;) Rustie kommer och säger till när han vill in. Han är en helt fantastisk katt den där. :love:

åhh, vad underbart det ser ut. Härligt att kunna ha herrn lös så där också så han verkligen får njuta av sommaren på landet :D blir glad av att se honom.

Han ser ut att ha det supermysigt. Här har jag också en kisse som har sommarlov och får gå ute i det gröna som han vill, han älskar det!

Vad härligt han ser ut att må :love: Jag blir så glad för er skull. Och kastrater får ju ha liite hull ;)

Helt underbart!

Önskar att alla mina katter kunde få ströva lite fritt, men det är ju en omöjlighet tyvärr...

När jag blir rik, ska jag hägna in hela min gård med högt stängsel så de kan smyga i gräset och klättra i träd utan fara för bilar och andra katter/djur. :D

Liknande trådar

Anläggning Hoppas jag lägger min tråd på rätt ställe nu. Jag undrar lite hur livet på landet är? Då menar jag verkligen landet, dom som bor...
2
Svar
28
· Visningar
4 594
Senast: JustWatchMeMrBlack
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar