Livet med en terrier i huset

Kamomilla

Trådstartare
Blir inte enahanda.

Hon är ganska bra på att hitta på bus. Idag så lärde hon sig att öppna ytterdörren :cool: Store sonen hade rastat hundarna och släppt in dem och sedan gått ut på gården med lillebror. Rätt som det är så kommer Cassandra ut och springer till grannens grind och kikar efter dennes hundar.

Hon är även duktig på att öppna dragkedjan till ryggsäcken då det finns torkad lever eller mackor med korv på. I försluten påse.
Kommer i fortsättningen att förvara packad ryggsäck bakom stängd dörr.

Lilla fröken drog även ner dagens skattsalva då hon på inoff. tävlingen i agility i helgen drog ett glädjevarv rakt upp i en funktionärs knä och pussade denna grundligt. Hon är fortfarande väldigt färsk på agility.

Ätbara saker som ligger på diskbänken har även en viss förmåga att hamna på golvet, men där misstänker jag att det är ene katten som är behjälplig med att putta ner saker.

Dagarna är inte tråkiga med en sådan hund i huset :D

Sv: Livet med en terrier i huset

:rofl: känner igen de där!

Är dessutom helt ny inom terrier världen min store kluns skulle aldrig få för sig att ja ga en katt, ellet hoppa upp och fösöka snappa åt sig något på disbänken, eller äta upp en penna
Och framförallt vässar hon sönder leksakerna så de blir små små bitar av de hela!

Vad är det för terrier du har? (bild? ;))

Jag har nog missat att du har två hundar, trodde att det "bara" var en söt havanais.

Den söta pälsbollen fick i november sällskap av en tokig australisk terrier :love:
P1000546.jpg

P1000545.jpg

Haha, söööt! :love:

Min är en jäkel på att sno godis så länge ingen ser... är någon hemma, även om man inte är i samma rum, skulle hon aldrig röra nått, men är hon själv, då jäklar :D

I bilen en gång hade hon smakat på VARENDA lösgodisbit, för att sen spotta ut och testa nästa ..... :cool:

Har inte Gnist en sån med samma namn? Eller är det den som du övertagit?
Är jag helt ute o cyklar nu *funderar* :o

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Tillbaka