Liten text?

E

Egonson

När man t.ex söker på Eniro eller Google, står sökresultaten i mini-miniliten text, man får anstränga sig för att läsa.
Förut var det mera "normal" storlek på texten.
Så är det även på vissa hemsidor, viss text blir minimal.

Har jag kommit åt någon inställning, eller kan man ändra det på något sätt så att texten blir normal/läsbar?
 
Sv: Liten text?

mm så är det på min dator oxå .. men inte på min systers och vi har lika stora skärmar och allt .. skumt
 
Sv: Liten text?

Två sätt

1)
IE har i Visa>Text storlek att välja fem olika nivåer
Firefox har samma.

2)
Har du en scroll mus så tryck ner Ctrl tagenten och scrolla uppåt eller nedåt så ändras det där med
 
Sv: Liten text?

Aha. Det funkade med scrollen. Måste varit den jag har kommit åt. Tusen tack, nu kan jag läsa igen :D :bow:
 
Sv: Liten text?

Ctrl + +(plus), Ctrl + -(minus)
fungerar också om man inte har scroll...
 
Sv: Liten text?

Freddeeee vet du om man kan anmäla sig till någon tävling i Velam med egen häst? Eller typ utom tävlan?
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
743
Senast: ryujaneiro
·
IT & mobiler De senaste 7-8 åren har jag haft en Kindle Paperwhite som har fungerat jättebra och utan problem överlevt de många hundra böckerna jag...
Svar
14
· Visningar
1 217
Senast: Trasten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 774
Kropp & Själ Jag har skrivit om mina problem förut. Har sökt läkare för ändtarmsbesvär och "magproblem". Har genomgått rektoskopi utan att man hittat...
Svar
6
· Visningar
2 211
Senast: 20032003
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp