Liten busfilm + en glad nyhet

Aningsfull

Trådstartare
Är man inte ganska söt? :D :love:

http://s9.photobucket.com/albums/a64/lyckligajag/?action=view&current=P1010051.flv

Kan för övrigt meddela att jag i mars kommer att få en ny träningskompis. :) En pigg och glad pudelkille som jag ska köra igång i lydnad, agility och allt vi kan tänkas vilja syssla med. Hans matte ska flytta till England så jag ska träna honom tills hon kommit tillrätta i sitt nya land och är redo att ta emot honom. Så jag kan förvarna er om att det nog kan bli även lite pudelfnatt i mina trådar framöver. ;)
 
Sv: Liten busfilm + en glad nyhet

:D Hon har hängtuttar, jag och sambon brukar mobba henne för det. :D
Jag kommer för övrigt också att få en Douglas. ;)
 
Sv: Liten busfilm + en glad nyhet

Hon är så fruktansvärt söt Julie! :love:

Och vad roligt med en till hund, vilken storlek på pudel är det?
 
Sv: Liten busfilm + en glad nyhet

förlåt så mkt nu men... vilka gigantiska öron!:rofl: :love: så sööt! o grattis till en kompis till;)
 
Sv: Liten busfilm + en glad nyhet

Det är en svart mellanpudel. :)

Casper: Visst har hon underbara öron. :D :love: Jag älskar hur dom vippar där i början när hon kollar in i kameran. :rofl:
 
Sv: Liten busfilm + en glad nyhet

Alltså hon är ju bara föööööör söt!!:love:
Vilken litet krutaket hon är!
Bara Älskar hennes "rööööda" färg,å hennes öron-dom ska vi Inte ens tala om:love: :p

Men,Vad gör din sambo m. greyhounden där i bakgrunden???:angel: :rofl:

btw-Grattis (eller vad man nu ska säga..?) till pudel tillskottet i Mars!:)
 
Sv: Liten busfilm + en glad nyhet

Dom gossas och kontrollerar dagens status på tassarna. :D Greyhounden har jätteproblem med torrsprickor i tassarna på vintern när det blir kallt så vi måste hålla lite koll på hur tassarna ser ut. :) Fast nu när jag kollade på filmen insåg jag att det nog ser lite lustigt ut. :D

Och tack för grattiset. :D Jag längtar som tusan! :)
 
Sv: Liten busfilm + en glad nyhet

Haha jaha okey!
Men stackars "lilla" Harry som har sprickor i tassarna,måste göra jätte ont:( (Jag skrev föresten i "skor till hund" tråden-och kan verkligen rekomendera "mina" skor-dom skulle nog Harry gilla!;) )

Ja det såg lite lustigt ut när han "pillade" på Harry:D
Satt å kliade mig lite i huvudet å tänkte "vad 17 gör han för ngt?!" :rofl:

Och jag väntar med stoor spänning tills Mars och räknar med massa bilder/filmer,trådar och info gällande ditt Pudel tillskott:)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Har efter ett alldeles för långt uppehåll tagit upp lydnadsträningen igen. Sporren är en träningstävling på onsdag. Jag vet att momenten...
Svar
14
· Visningar
1 166
Senast: pumah
·
Övr. Hund Kom precis hem från agilityträningen med Julie. Körde både Julie + min träningskompis två hundar. Fick tyvärr inga filmer på det, trist...
Svar
14
· Visningar
1 059
Senast: Aningsfull
·
Hundträning Eftersom att agility är en sån sak som är omöjlig att filma när man pysslar med det själv får ni helt enkelt nöja er med filmer på min...
2
Svar
24
· Visningar
1 766
Senast: Aningsfull
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp