Liten blåsa?

Sv: Liten blåsa?

Ja, det kan dem, de kan även ha olika vinkling på den och en del har tom. två "fack" i den. Men om din häst kissar mycket så kanske det är en urinvägsinfektion eller något annat som stör den. För att få svar föreslår jag att du åker in och låter vet. kolla upp det.

Sv: Liten blåsa?

Han är kollad av tre olika veterinärer de senaste två åren... Han har ingen infektion på blodprov (två st av olika vet) = ingen urinvägsinfektion. Han har inte smuts i urinrörsöppningen, han är inte öm/svullen över njurarna. Han ser inte ut att ha ont när han pissar, hans urin ser helt normal ut.
Så jag gissar snart på liten blåsa....

Liknande trådar

Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 578
Hästvård Jag undrar om det är fler med äldre hästar som upplevt att deras häst verkar lite senila? Jag har en 20 +häst som börjat uppvisa lite...
Svar
7
· Visningar
917
Senast: Sirap
·
Hästvård Ni som har haft häst som har haft bockhov som små men som rättades till i god tid. Är detta något som påverkat era hästar i vuxen ålder?
Svar
2
· Visningar
292
Senast: Hedinn
·
Hästvård Jättedåliga bilder för han ville inte stå still. En bekant har lite plötsligt fått hand om en häst som inte har så fina hovar...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 043

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka