liten ´bild´ på hur sidan ser ut?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare ensammast
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 138
E

ensammast

hur gör man det? har sett att webdesigners har sånna. vad jag menar är en bild på första sidan, när de till exempel har länkar till alla sidor som de har gjort.

Du går till sidan du vill ha, trycker på Print Scrn som sitter mellan F12 och Scroll Lock. Sen går du in i ditt bildbehandlingsprogram, exempelvis Photoshop. Öppna en ny bild lika stor som din skärmupplösning och tryck CTRL+V för att klistra in. Sen är det bara att klippa bort ramarna och så förminska bilden. :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 143
Senast: NilHe
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 054
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
354
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 164
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka