lite rund behöver muskler

jonbon

Trådstartare
vill veta om någon har något bra råd!:cool:
jag har en varmblodsvalack som ska sättas igång igen efter rygg problem! han kommer mest att köras nu ett tag för att bygga upp sig!
han är rund och fin och behöver inte lägga på sig mera så vill ha råd vad man ska ge för foder för att främja muskel uppbyggnaden!:laugh:

han går på fri tillgång på hö dygnet runt!:bump:

tacksam för svar:bow:

Sv: lite rund behöver muskler

Det är ju inte fodret i sig som automatisk bygger muskler, det handlar om uppbyggande arbete/ridning/körning.

Sv: lite rund behöver muskler

ja det är klart att det är så! men nu vill jag veta OM det finns något som kan hjälpa honom utan att han lägger på sig!;)

Liknande trådar

R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
851
Senast: Oknytt
·
R
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar... 2
Svar
23
· Visningar
2 186
Senast: Roheryn
·
Avel Hej! Behöver råd från er mer erfarna. Jag har vant av årets föllunge för ca 3 veckor sedan, juvret gick tillbaka fint och stoet mår bra...
Svar
4
· Visningar
761
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
1 966
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka