Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
..Eller så kan man luta sig tillbaka och invänta på Görel som är en levande informationsbank när det gäller stamtavlor..
U
Haha
Plugga in "Våra stofamiljer" ordentligt så har du en bra grund att stå på
Ska kolla i den boken om jag hittar några yngre, framstående hästar från stolinjen.
pastejja: ja, visste ju inte om att hon tillhörde den stofamiljen så det var ju kul att veta!tack för tipset, ska lägga upp hennes stam där så det blir lättare att se. ska även kolla upp den där tråden om G-blod!
Almoretto såg ju fin ut..
Ancor: är ju lite mer inne på dressyrhingst till henne, men man ska ju inte vara så trångsyntLasandos får jag kolla upp! lite tveksam till Landlord om han lämnar avkommor som är svåra.. detta sto är supertrevlig, men hon kan ju vara lite knepig..
Cut3leo: bilderna luras nog lite, jag har alltid sett henne som en lätt typ av häst men jag kan ju vara hemmablindsen så är hon lite överviktig just nu
Eighty Eight Keys kan ju vara nått.. Highlander var också intressant. Charon var ju mumma
är lite blind, men är han gråskimmel eller?
gud så svårt, det finns ju många intressanta hingstar.. men jag fastnade faktiskt lite för Charon.. vad tror ni om det? Sen så såg Highlander väldigt fin ut, hade ju bra exteriör.