Lite hästmys

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blev lite ponnyridning idag på en ponny som min hyresvärd äger. Hon ägde den för ett antal år sedan när hon drev ridskola. Sen sålde hon den men köpte tillbaka den senare.

Jag red ut tillsammans med hyresvärden och ponnyn tyckte det var kul att komma ut. Hon gick inte så fort, men när vi kom till ett pyttelitet dike tyckte hon att det var en anledning att ta ett skutt. :p Ja, eller något som liknade ett skutt i alla fall.

Det blev en mindre tur men i morgon ska jag rida en liten tur igen. Hon behöver röra på sig och jag behöver något att göra.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Idag har jag hunnit med mycket ;) Ponnyn har ridits. åkte till ridhuset då ridbanan är stelfrusen och hoppade lite, hon var lite spänd...
Svar
0
· Visningar
420
Senast: Coras star
·
L
  • Artikel
Dagbok Innan jag skriver dethär så vill jag förklara en sak. Och det är att endel kanske kommer tro att dethär är nåt som jag har be stämt NU...
Svar
8
· Visningar
1 216
Senast: LiviaFilippa
·
Ridning Finns det fler återfallsryttare här som efter paus önskar ta upp/har tagit upp ridningen igen på "äldre dar"? Jag red mycket tills jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 112
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 060
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp