Lipvarning.

Status
Stängd för vidare inlägg.
C

CarolaLind

Jag bråkade med min lilla idag, Moa är 7½ år och har ett ganska hett temperament *Host* liksom sin mamma...så vi hade en dust idag där vi kom stunden jag inte trodde skulle komma på länge....Moa sa: Du är en jäkla surkossa Mamma!

:eek: :eek: :eek: :eek:

Min lilla prinsessa! Säga sådana saker! Jag blev ganska chockad faktiskt.

Sen svassade hon runt här sur som en röd gris o jag likaså.

Tills jag fick ett mail....

http://www.bamse.net/vykort/bamsevykort.asp?GETID=2006219hJgo


Snuttan......:cry: :cry: :cry:

Lilla livet......vilken modern ungjäkel, ber om ursäkt med hjälp av email.....:rofl: :angel:
 
Sv: Lipvarning.

Du ska nog vara glad att hon är lite mindre envis än dig än så länge, hon tog i alla fall första steget och sa förlåt ;)
 
Sv: Lipvarning.

va gulligt av henne att säga förlåt sådär!!
 
Sv: Lipvarning.

Är du säker på att det inte är min dotter du har :angel:
Det låter så ialla fall :D
Det är så underbart sött när dom gör så och hjärtat bara smälter :love:
Min dotter är dock inte lika modern som din (än) så hon tar pappersvägen istället.
 
Sv: Lipvarning.

Grattis till en alldeles underbart go liten ängel :love: !
Ett kvitto på att du/ni är bra föräldrar är just att hon faktiskt kan säga förlåt - dvs inse att hon gjort fel! Det har hon inte lärt sig själv!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Har en lååååång historia jag ska försöka göra kort. Vill höra utomståendes åsikter o höra om det här är rimligt och jag bara...
2 3
Svar
52
· Visningar
14 853
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Brukar inte skriva trådar på buke, framförallt inte gnälliga sådana. Men nu vet jag bokstavligen inte vart jag ska ta vägen längre...
2
Svar
36
· Visningar
4 857
Övr. Katt Helt oväntat har jag blivit med katt, en alldeles underbar liten kille på ca 10 veckor (och 700 g vilket väl är ganska lite?), och jag...
2
Svar
26
· Visningar
4 640
Senast: Pazuzu
·
Övr. Katt Detta kommer säkert vara osammanhängande o lite luddigt men jag är otroligt upprörd o ledsen just nu... Vid 12-tiden idag så hade jag...
2
Svar
32
· Visningar
7 987

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp