Linjeavel på ferro

rero

Trådstartare
Hej alla avelskunniga! :)
Jag är inte så haj på detta med linjeavel, men har nu hittat en hingst som jag är lite intresserad av att använda till mitt sto i vår. Dock har hingsten Ferro i tredje led, vilket även mitt sto har..
Hur ser ni på detta?
Tack för svar

Hej alla avelskunniga! :)
Jag är inte så haj på detta med linjeavel, men har nu hittat en hingst som jag är lite intresserad av att använda till mitt sto i vår. Dock har hingsten Ferro i tredje led, vilket även mitt sto har..
Hur ser ni på detta?
Tack för svar

Inga problem! Ferro är dessutom en lämplig individ för linjeavel. Ferro har medaljer i OS, VM och EM och hans mor var placerad i Grand Prix-dressyr.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 020
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 616
Senast: Mabuse
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 077

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar