peace

Trådstartare
Linnex och hot&cold eller kanske heat lotion??Någon som testat,vilken ska man välja mot värk i kroppen?
 
Sv: Liniment

Heat lotion tycker jag bättre om än Linnex.

Beroende på vilken värk du har är det även bra säsong för gel i form av voltaren och liknande eftersom det inte är någon sol i sikte :)
 
Sv: Liniment

Jag säger Linnex. Den är det power i och den går på djupet, den är sällsynt effektiv. Ett linnex-stift är dessutom drygt, det är smidigt, det går snabbt in i huden utan att täppa igen med klet. Och luktar gott!

Men, det beror på vad för smärta du har i kroppen.
 
Sv: Liniment

Aloe Heat har jag. Gillar att den först blir iskall och sedan börjar VÄRMA! Just nu använder jag den pga träningsvärk...
 
Sv: Liniment

Jag använder Sasco med aloe vera och mentol. Köpte först vanliga små tuber, så fick jag syn på en stor 1/2 liters flaska! Ekonomomiskt och bra. Finns på life hälsokost, och har dom inte den stora flaskan hemma så kan dom ta hem den på beställning. Det där linimentet har varit min hjälp och tröst sedan en bilolycka hösten -02. Nu gör jag reklam, får man det här på forumet?
 
Sv: Liniment

Jag köper Blue lotion på hästbutikerna.

Aloe heat lotion tål jag inte, svider och blir ilsket röd...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Är det någon som lyssnat på senaste avsnittet av Sveriges radios granskade program Kaliber? I programmet förekommer ljudinspelningar där...
2
Svar
29
· Visningar
2 467
Kläder & Bli fin Inspirerad av tråden om sportbh för stor byst, hoppas jag att någon sitter på ett bra tips om en sportbh med spänne i ryggen. Jag är...
2
Svar
31
· Visningar
1 306
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
524
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp