Ska börja ge min häst Glukos samin har jag bestämt. Han brukar vara riktigt stel emellanåt så kan vara värt att testa och se om det blir skillnad.
Tittat på Hööks och Börjes sidor, men vilken tycker ni fungerar bäst av de sorterna de har att sälja ?
Glucosamin ( gul etikett ), Eller Bio Glucomin Eller Vimitil Glucosamin ?
Vet inga andra ställen att köpa detta på så därför jag frågor om de 3 sorterna
Fråga om Linfröolja :
Någon som ger sina hästar det ?
Min häst är väldigt stressad av sig självmant, stressar upp sig för vad som helst och det gör att jag tror magen inte kan må bra av allt detta inbyggda stressande.
Jag själv kan äta linfrö om jag är stressad och får ont i magen och det blir bättre på en gång, så funderar på om det kan hjälpa min häst också .
Varför ger ni linfrö till era hästar i för syfte ?.
Förr vet jag att jag hörde talas om någon linfrökaka, men det kanske inte finns i dagens läge ? Finns det, vad är det i såfall ?
Tittat på Hööks och Börjes sidor, men vilken tycker ni fungerar bäst av de sorterna de har att sälja ?
Glucosamin ( gul etikett ), Eller Bio Glucomin Eller Vimitil Glucosamin ?
Vet inga andra ställen att köpa detta på så därför jag frågor om de 3 sorterna
Fråga om Linfröolja :
Någon som ger sina hästar det ?
Min häst är väldigt stressad av sig självmant, stressar upp sig för vad som helst och det gör att jag tror magen inte kan må bra av allt detta inbyggda stressande.
Jag själv kan äta linfrö om jag är stressad och får ont i magen och det blir bättre på en gång, så funderar på om det kan hjälpa min häst också .
Varför ger ni linfrö till era hästar i för syfte ?.
Förr vet jag att jag hörde talas om någon linfrökaka, men det kanske inte finns i dagens läge ? Finns det, vad är det i såfall ?