Linfrökaka?

Linförkaka är bara och ge, inget krångel.

Numera använder jag själv Hippo LinCubes, behändigt och lätt att få tag på hos min foderhandlare.
 
Förebygger och lindrar magstörningar. En del säger att det även kan lindra allergiska besvär (om det stämmer vet jag inte). Är rik på bla energi, protein och fibrer samt fettsyrorna Omega 3 o 6.

Jag fick tips om att ge linfrö till min magra unghäst. Jag kan säga att det gav resultat med en lite rundare häst. Ett extra plus är ju den blanka pälsen som de även får.
 

Liknande trådar

Mat Jag är sugen på att köpa en maskin som tillverkar växtmjölk, men undrar om det är värt det. Är det någon som har en sån och vad tycker...
Svar
3
· Visningar
433
Senast: Tassa
·
Foder & Strö Vi har väldigt mycket bete på endast tre hästar. Just nu går hästarna i den första beteshagen, vi har 6 stora beteshagar till att flytta...
Svar
3
· Visningar
561
Senast: skiesabove
·
Gnägg Jag har ingen erfarenhet av fullblod, men hör mer och mer gott om dem nu och börjar fundera på att ändå åka och titta på ett! Jag letar...
2
Svar
35
· Visningar
3 513
Foder & Strö Nu kommer en sån där okunnig fråga. Men vi skall iväg på kurs över dagen. Hästarna går på gräs så har inget hösilage vi kan ta av...
Svar
8
· Visningar
1 021
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Blöta BoT-stallpaddar?!
  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår

Omröstningar

Tillbaka
Upp