Linda Heed!!!

M

Mahogney

JAAA!!
Linda Heed vann H&M Derby på falsterbo idag!!!
Var bara tvungen att berätta det bara! :bump: :D

Sv: Linda Heed!!!

Vad hände med Jens Fredricson?

Tv:en visade ju myrornas krig (Problem i Falsterbo pga åska?) och när jag nu kollade på FHS hemsida stod Jens F. längst nere, RET. Han utgick väl ändå inte?

Någon får förklara :D!

han rev första hindret och eftersom Linda var felfri så var det ju ingen idé att fortsätta

Hehe, snacka om att det kommer stå i NT (Norrköpings Tidning) iumorgon att både Malin och Helena utgick :smirk:Tråkigt för dem.

Någon som vet varför Fredricson inte var med på huntingen? Han brukar väl vara det och vinna? :crazy:

Helena tog ju på sig rivningarna själv, och jag tyckte att det var ganska osportsligt av henne att inte dricka tillräckligt mycket.

-för det var väl en sån förklaring hon hade?

Vadå inte dricka? Söp de innan tävlingen eller? :p

Men hon mår ju kanske inte så 100% bra nu heller...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter På söndagen avgjordes Folksam inomhus-SM i hoppning för juniorer, young rider och seniorer i Borås, där Linda Heed och Skylander VS red...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Efter tuffa veckor utomlands är Linda Heed tillbaka på hemmaplan med besked. Vid helgens tävlingar på Sundbyholm blev det tre segrar...
Svar
0
· Visningar
215
Senast: Gunnar
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
549
Senast: Twihard
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
389
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka