Lillkissen...

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Raeman
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 471
R

Raeman

... har varit hos vet idag (lillkissen är tre år men vääääldigt liten :love: Hon har ingen hängmage ens vilket de andra har...)

Om en och en halv vecka ska hon tillbaka och operera bort juvertumörer och kastreras. Jag hoppas, hoppas, hoppas att det inte blir fler knölar sen!! De andra två har gått igenom samma sak och de blir snart 7. Jag hoppas verkligen att ingen får några fler knölar när de blivit "för gamla"... :(

M.

Jo, det gör det nog. Hon mår bra och så nu också men jag är mest orolig för att det ska komma tillbaka...

M.

Va?! :o Missuppfattade jag eller menar du att du har 3 katter som råkat ut för detta (juvertumörer)?? Hur i hela friden kan det komma sig, en ren slump eller kan det "smitta" på nåt sätt :confused:

Nej, jag har tre st som har haft tumörer alla 3... :( De äldsta är syskon så deras kanske låg i generna :confused: Men jag tror att det bara är otur att de fått alla tre. De har ätit p-piller kan jag tillägga.

M.

Kan det ha något med p-pillerna att göra :confused:
Det är väl inte dags för operation än? :crazy:

Jo, p-piller ökar risken för juvertumörer.

På tisdag är det operation! :(

M.

Liknande trådar

Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 154
Senast: Asko
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
35
· Visningar
1 882
Senast: Lisen82
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
535
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
749
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka