Ligger på rygg

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare **BORTTAGEN**
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 4 827
B

**BORTTAGEN**

Vår hund ligger väldigt ofta på rygg, sover, tuggar på saker, vilar lite osv. Nu ligger han här nedanför stolen på rygg och tuggar på något. HAn kan ligga på rygg i flera timmar ibland, är detta vanligt?

Säger som du!Han känner sig trygg!Mina är lika dana!Ligger och leker med saker på rygg mm!Sover på rygg gör dom oxå!Attans bara att gammel hunden snarkar så förfärligt när hon ligger så :crazy: :angel: :rofl:

Hihi *känner igen* min starkar oxå ngt grymt när hon ligger på rygg och sover....med min andra är jag skonad från det...dock gör han det mesta på rygg, man kan ju undra varför han är utrustad med 4 ben eg :D

Min kan också ligga på rygg ett bra tag... om han tycker det är skönt så är det inget att oroa sig över...

Liknande trådar

Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 038
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
761
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Min hund är besatt av att ta mina vantar eller min mössa när jag kommer hem efter att ha varit någonstans utan hunden. Får hon inte det...
Svar
4
· Visningar
563
Senast: KesoNeso
·
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
462

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka