Licenser m.m.

F

FridaW

Kan börja med att säga att jag visste inte vilket forum jag skulle lägga denna tråden i ..

Iallafall så är det så att jag har planer på att börja tävla lokalt med mitt arabsto (D-ponny). Men jag är inte så hajj på det där med licenser och allt sånt. Så nu undrar jag vad man behöver för licenser (förutom grönt kort :P), min syster sa att hon trodde att hästen också behöver licens, är det så ? Och hur får man licens ? ursäkta min okunnighet, men det är därför jag frågar ;)
 
Sv: Licenser m.m.

Sök på licens på tävlingforumet så får du dina frågor besvarade.
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 096
Senast: Lady_S
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 588
Senast: Shaggy
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 337
Träning Hejsan! Kort bakgrundsinfo: jag är 18 år gammal, ridit på ridskola i 11 år och har diagnosen autism nivå 2 vilket avsevärt försvårar...
Svar
15
· Visningar
2 335

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp