J

jojjo_blondin

Har väntat i ca 2 ½ vecka nu och dom har inte kommit ännu.. :( så ja tänkte anmäla mig till tävligen iallafall, med postens kvitto. Men hur är det man skriver..? :confused:

istället för licensnumret så skriver du interim.

Har du haft licens tidigare (plastkortlicens alltså) så skriver du bara i samma nummer som förra året.

interim='tillfällig', något som gäller bara ett tag tills den riktiga kommer.

Ja, har du inte fått ditt licensnummer när du skriver anmälan så skriver du interim istället i rutan för licensnummer. När du sedan kommer till tävlingen så visar du upp antingen licensen om den kommit och då skriver arrangören ner licensnumret, eller så visar du upp den lilla papperslappen plus kvitto på att du betalt licensen.

har få¨tt mitt nummer nu, ringde till ridsportsförbundet-.
dom har mycket att göra nu så vi kommer nte få licenserna förrän om tidigast två veckor..

Ett litet tips när man skall anmäla häst eller ryttare vars licensnummer inte kommit än är att på de anmälningsblanketter på internet som är direktkopplade till Strömsholm (många) så kan man skriva in namnet och söka. Ofta är licensen redan registrerad det är tryckning och utskick av korten som tar tid. Vipps får man upp hästen/ryttaren med licensnumret man saknade.
Enkelt och bra.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 992
Senast: Puffindog
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 974
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 221
Senast: Red_Chili
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 643
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar