Lewa sadlar?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Supersonic_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 148
S

Supersonic_

Finns såna längre? Och finns det i hoppmodell över huvudtaget? Hade en sån allround för lääänge sen, undebaraste sadeln någonsin! :love:

Sv: Lewa sadlar?

Jodå, nog finns de i hoppmodell också. Jag sålde min Lewa Comet Hopp i fjol.
Har kvar bilder ifall någon vill ha mailat.

Sv: Lewa sadlar?

Jag har en gaaaaaaaammal och viiiiiiid :D Lewa Comet allround/dressyrmodell bakom min soffa :p Den ligger där alldeles ensam i sin sadelväska och har inget att göra.. :cry: :p
Men den får faktiskt ligga där tills jag får användning för den, hade den på nordisen innan men den blev för smal så jag fick köpa bomfritt i stället.

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som har koll på Källqvists Genesis sadel med utbytbart koppjärn -->allround mot hopp skulle jag gissa att det är? Är det en...
Svar
7
· Visningar
666
Utrustning Vilka här har provat Taurs nyare sadlar, alltså de släppta typ senaste 3 åren? Jag provade Gaiter version 1 och sålde den nästan...
Svar
10
· Visningar
745
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
861
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
643
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31