Letar film med Kirsten Dunst

Brandgul

Trådstartare
Jag har länge letat efter en film i flera delar med Kirsten Dunst.

Jag missade slutet och skulle vilja veta vad det är för film.

Det jag minns är skoluniformer och att hon slog ihjäl sin kompis mamma genom att lägga en tvål i en strumpa.

Men hur gick det sen? Någonstans har jag minne av en armé med lerfigurer. Knasigt.

Någon som vet vad det är för film?

Mona Lisas leende har också uniformer och rätt tidsepok, men kommer inte ihåg nåt mord =/ Inte är den i flera delar heller.

Jag känner igen handlingen, minns inte Kirsten dock, eller titeln :cool:
Åh! Vad kan det då ha varit? Ja tänk om det inte var hon. Då förklara det varför jag inte hittar igen den. Kanske blandar jag ihop henne när hon var med i filmen med hon från Pretty Woman.

Det verkar logiskt. Det är helt enkelt inte hon. Men vilken är då filmen? :-P

Jag har länge letat efter en film i flera delar med Kirsten Dunst.

Jag missade slutet och skulle vilja veta vad det är för film.

Det jag minns är skoluniformer och att hon slog ihjäl sin kompis mamma genom att lägga en tvål i en strumpa.

Men hur gick det sen? Någonstans har jag minne av en armé med lerfigurer. Knasigt.

Någon som vet vad det är för film?

Om vi bortser från Kirsten Dunst, kan det vara Heavenly Creatures med Kate Winslet?

Ok, det kanske faller bort på att det inte är flera delar.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 284
  • Artikel Artikel
Dagbok Usch, måste skriva av mig någonstans så det får bli här där ingen förhoppningsvis skäller ut mig. Jag har haft problem med en...
Svar
12
· Visningar
1 852
Senast: enough
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 196
Senast: Yrsel
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 541
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar