Letar efter en fullblodshingst

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Gonzo
  • Startdatum Startdatum
För det första ger väl Son of a gun ganska skarpa avkommor, men bra flt hästar (krut och skott) Han har framförallt använts i ponnyaveln, en avkomma vann flt-sm 2000 tror jag det var. Däremot har han varit död ganska länge nu? Sen början- mitten på 90-talet :confused: Kanske någon som vet mer exakt?

aha.. kanske därför min ponny har ett rätt eldit temprament.. eller asså när man rider. han är rätt het men kan hålla sej.. eller hur man ska förklara. jag började kolla upp de där och han va död..

Jag har inte sett att det skulle finnas något i frysen. Är nästan säker på att han bara gick på naturlig betäckning.

jodo, kanudos är dressyr inriktad men med goda betyg för hoppningen och jag TROR att det finns hoppande avkommor efter honom. Jag har själv ett XX-sto efter Acatenango som hoppar med superteknik, tyvärr ska hon gå till XX avel så jag får ingen chans att rida fälttävlan på henne :mad:

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
811
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
672
Senast: Roheryn
·
Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
2 994
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 020
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Värma spenat?
  • Tjockistråden 4
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur