Letar efter en filmsnutt

martha

Trådstartare
Tror det var nån här å buke som la upp en filmsnutt på Kolgjinis son som refererade Going Kronos..hittade bara ett litet på tuben...men det jag tänkte på va att sonen "körde" en gunghäst samtidigt som han refererade...den var så himla bra....Nån??

Sv: Letar efter en filmsnutt

Tror det var nån här å buke som la upp en filmsnutt på Kolgjinis son som refererade Going Kronos..hittade bara ett litet på tuben...men det jag tänkte på va att sonen "körde" en gunghäst samtidigt som han refererade...den var så himla bra....Nån??

Det som finns på Youtube är det samma som det när han satt på gunghästen, fast utan bild då.

"Det är ett jättestort lopp, men skit i det" :D

Sv: Letar efter en filmsnutt

Men finns inte "gunghästen" kvar...för detta är ju alldeles för kort.....där sa han ju nåt om att man fick driva 3 ggr,reller nåt liknade, detta jag hittade är ju knappt hälften av allt med på..

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 534
Senast: Hazel
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 656
Senast: tanten
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
1 092
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 830

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Extremt het häst
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Kollagentillskott?