Lera & Hagströ

Lilla vän

Trådstartare
Vad har ni för tankar kring nya produkten Hagströ? Mot lera i tex hagen..

Bifogade filer

• 7A827471-6D49-41D6-8BBA-1412F73AD043.webp
    7A827471-6D49-41D6-8BBA-1412F73AD043.webp
    11,3 KB · Visningar: 31
Läste en blogg som provat. Både häst och ägare var nöjda. Man får lägga ett ganska tjockt lager. Frågan är väl vad man gör med det man skottar ut vid mockning. Det innehåller cement vet ej om det är ok eller går att köra ut vid gödselspridning.

Läste en blogg som provat. Både häst och ägare var nöjda. Man får lägga ett ganska tjockt lager. Frågan är väl vad man gör med det man skottar ut vid mockning. Det innehåller cement vet ej om det är ok eller går att köra ut vid gödselspridning.
Intressant!
Att det kommer med lite grus ibland när jag nickar är inget jag tänker på alls, men det är ju en rätt naturlig grej att ha i marken liksom..

Liknande trådar

Anläggning Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Svar
19
· Visningar
1 264
Senast: EZMK
·
Hästvård Bombas just nu av reklam för detta nya (dyra) tillskott. Ni är så många här som kan läsa innehållsförteckningen bättre än mig och jag...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 409
Senast: Fiorano
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
574
Senast: tara
·
Anläggning Plus 1 grad och lera här nu. Förra året hade hästarna 1/6 av hagen de går i nu. Det var lerkaos då. Min förhoppning var att lerkaoset...
2
Svar
38
· Visningar
2 280
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar