Lera & Hagströ

Lilla vän

Trådstartare
Vad har ni för tankar kring nya produkten Hagströ? Mot lera i tex hagen..

Bifogade filer

• 7A827471-6D49-41D6-8BBA-1412F73AD043.webp
    7A827471-6D49-41D6-8BBA-1412F73AD043.webp
    11,3 KB · Visningar: 33
Läste en blogg som provat. Både häst och ägare var nöjda. Man får lägga ett ganska tjockt lager. Frågan är väl vad man gör med det man skottar ut vid mockning. Det innehåller cement vet ej om det är ok eller går att köra ut vid gödselspridning.

Läste en blogg som provat. Både häst och ägare var nöjda. Man får lägga ett ganska tjockt lager. Frågan är väl vad man gör med det man skottar ut vid mockning. Det innehåller cement vet ej om det är ok eller går att köra ut vid gödselspridning.
Intressant!
Att det kommer med lite grus ibland när jag nickar är inget jag tänker på alls, men det är ju en rätt naturlig grej att ha i marken liksom..

Liknande trådar

Hästvård (Tråden ligger kanske fel, hittade inget passande.) Jag vill ha era tips eller mirakelmedel för att få bort ler-dreadlocks i framför...
Svar
5
· Visningar
540
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Hej! Kollar här om någon mer haft häst som plötsligt blivit "vätskig" i hålrummen över ögonen. Det är en connemara i fint hull som rids...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: jennylu
·
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 275
Senast: Blyger
·
Anläggning Får hagar se ut såhär? Hela hagen är tyvärr upptrampad och hästarna kommer in med lera upp till knäna så man är tvungen att spola för...
Svar
3
· Visningar
756

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka