leopardmönstrad bädd

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare cämela
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 064
C

cämela

var kan jag hitta en sån som inte är i kattstorlek? gärna nätet då jag bor i liten stad:)

Sv: leopardmönstrad bädd

Jag köpte min handsydda på en vinthundsutställning förra sommaren. Helt suverän! Men minns tyärr inte vad hennes företag hette. :( Det här är alltså ett överdrag, men jag har sett både bäddar och överdrag flera ggr till salu på utställningar.

11376_1211922381.jpg

Dom har döläckra grejer på Le Chien, men det är ju verkligen bara för små hundar.

jag kollade le chien men som sagt visst nog rymms dom ju men vill ellre ha liiite störra så båda ryms. ;)

ishtar: åh synd du inte vet vem som gjort det...:( ha rinte sett då ag avrit på utstllning iaf :( perfekt stolek för en fralla och mops. jag menar dom kan ju sträcka ut osv:)

Jag ska på samma utställning nu 13/7 (den årliga stora vinthundsspecialen är det) och kan kolla om kvinnan är där nu igen. Då ska jag ta hennes kort och höra av mig till dig! Har du Bia-bädd? Detta är alltså ett bia-överdrag. Det har hållt mycket mycket bättre än de köpta överdragen jag har sedan tidigare. När hundarna krafsar och bäddar och har sig har båda de spruckit i sömmarna.

Har ju glömt rapportera, på årets vinthundsspecial var det ovanligt få försäljare tyvärr. Kollade på det lilla som fanns men såg inget leopardmönstrat alls.

Liknande trådar

Övr. Hund Rastgården/hundparken jag brukar besöka är i storlek av halvannan fotbollsplan. Men var för ett tag sedan till en större stad i...
Svar
13
· Visningar
945
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Flertal hanhundar är just nu helt tokiga i min tik. Det ska luktas och slickas om dom får möjlighet, det bryts av oss ägare och så tog...
Svar
4
· Visningar
504
Senast: Wenniz
·
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
402
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
366
Senast: alex.ha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka