Leksand nästa helg

Sv: Leksand nästa helg

Japp..helgträning!Det blir grymt sköj!!!

Vart ska Johan Lundin ha träning? Vilka tider? Kanske man får tid att åka o titta :idea:

Det kommer att vara på Ryttis 9-12 samt 13-17.30 på Lördag
och i Enköping 9.30-12.30 samt 13.30-18.00 på söndag

PrinceFair skrev:
Det kommer att vara på Ryttis 9-12 samt 13-17.30 på Lördag
och i Enköping 9.30-12.30 samt 13.30-18.00 på söndag
Aha, blev det Enköping?! Senaste jag hörde var Botkyrka? Men hellre Enköping för min del, Sune har aldrig varit där. :)

jag fick också höra botkyrka fram tills nu, tydligen var det inte okej underlag där, el. nåt sånt... whatever... :smirk:

fälttävlansnörd skrev:
jag fick också höra botkyrka fram tills nu, tydligen var det inte okej underlag där, el. nåt sånt... whatever... :smirk:

Man får tydligen inte vara på gräset, varför vet jag inte eftersom det vad jag vet inte är ngt fel på underlaget alls......

Men jag tycker att det ska bli skojigare med enköping, känner maj ju ganska hemma på botkyrka ;)

jaha okej... tack för upplysningen ;)
enköping, ngn som vart där tidigare?

Ja, jag har varit där och tävlat för några år sen fast nu nä'r jag tänker efter så minns jag inte så mycket av banan.
Stor hjälp jag var nu va? :o

Liknande trådar

Kultur Mamma har bjudit med mig på en en weekendresa till Öland nästa helg :) . Vi ska bo på hotell, äta gott och vara med på aktiviteter på...
2
Svar
20
· Visningar
993
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
539
Senast: Emma-pemma
·
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
269
Fälttävlan Jag bor i Norrland och rider på ridskola, och har gjort det i 6 år nu. Jag har aldrig provat på fälttävlan/terräng, men hade jättegärna...
Svar
16
· Visningar
2 330

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Nyårstråden
  • Klara sig utan bil
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar