Leksaker för treåring

hjärter_dam

Trådstartare
Sonen fyller tre om ett par veckor och vi har svårt att komma på lämpliga leksaker att ge honom. Utbudet hemma börjar bli för barnsligt så nya saker behövs. Vad leker era treåringar med?

Sonen fyller tre om ett par veckor och vi har svårt att komma på lämpliga leksaker att ge honom. Utbudet hemma börjar bli för barnsligt så nya saker behövs. Vad leker era treåringar med?
Pärlor, ritar, leker med lera, duplo, bygger med briotåg, lägger pussel, läser böcker, leker med sin räddningshelikopter, doktorset, "lagar mat", snickrar och älskar sina star Wars svärd.

Min 3aring älskar att leka med playmobil, sma dockor, pippihuset och liknade figurer.
Pussel tycker hon ocksa om, och pärlplattor.

Elbil, Bruder-leksaker, Playmobil, utklädningskläder, vattenpistol, Lego, bondgård med djur, dinosaurier.

Utklädningskläder, sin leksaksbänk med verktyg, sitt kök med tillhörande saker, kottar (numera T-rex ägg ;):D) , leksaksdjur, "harriets ryggsäck + manick" (från Andys dinosaurie-äventyr), vattenpistol, cyklar på sin springcykel, hoppar studsmatta. Ibland pusslar han ,leker med sällskapspel eller bläddrar i sina tidningar.

Briojärnväg, snickra (med riktiga verktyg), leka i sitt låtsaskök och servera oss diverse spännande maträtter (:D )

Ute cyklar han på sin springcykel, leker i sandlådan, kör trampbil och vill gärna spela boccia

Briojärnväg, bygger pussel, duplo, lego, pärlplattor och pärlar. Lite med dockor och hon avgudar sina smycken och väskor. Ritar och att sortera saker är kul. Hon ska få en sparkcykel av oss när hon fyller tre imorgon :love: Och hon älskar böcker, inte att man ska läsa för henne utan hon vill själv sitta och bläddra och "läsa" högt ur dem.

Utklädningskläder, sin leksaksbänk med verktyg, sitt kök med tillhörande saker, kottar (numera T-rex ägg ;):D) , leksaksdjur, "harriets ryggsäck + manick" (från Andys dinosaurie-äventyr), vattenpistol, cyklar på sin springcykel, hoppar studsmatta. Ibland pusslar han ,leker med sällskapspel eller bläddrar i sina tidningar.
VAAAR I HELA FRIDEN har du köpt Andy-leksaker?? Grabben tjatar sig fördärvad men jag kan inte hitta något nånstans!

Dottern blir 3 i februari och älskar sin bilmatta och garage, play doh, doktor set, dockorna och pyssel.
Till jul får hon bl.a en balanscykel, verktyg, pussel och lite olika play doh set.

VAAAR I HELA FRIDEN har du köpt Andy-leksaker?? Grabben tjatar sig fördärvad men jag kan inte hitta något nånstans!

Vi har gjort egna därav "", det är en vanlig ryggsäck samt ett handledsskydd med sonen är nöjd och leker att det är Harriets ryggsäck och manick :D:D

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 665
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Nu börjas det, tjatet om att åka och bada med kompisar. 🙈 Sonen är 11 år, fyller 12 i december. Varit/är sen i motoriken och väldigt...
2
Svar
36
· Visningar
2 966
Senast: Thaliaste
·
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 549
Senast: Roheryn
·
Fritid Dottern fyller snart år. Hon har de senaste åren knappt viljat fira eller uppmärksamma sin födelsedag alls, men sa i dag att hon nog...
Svar
17
· Visningar
951
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka