Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De väljer alltså hjälpmedel innan de vet uppgiften? Bra tips! Tack!På min mammas 60års fest delade jag in personer i mindre lag och alla lag fick välja valfritt hjälpmedel. Tex sax, hammare, penna, kniv, kapsylöppnare osv.
Sen fick de en potatis som skulle skalas Snyggast skalad potatis vann!
Ja precis! Jag sa bara något i stil med - ta ett hjälpmedel ni tror kan vara till hjälp i det här hemliga uppdraget. Reaktionerna var roligast!De väljer alltså hjälpmedel innan de vet uppgiften? Bra tips! Tack!
Ursäkta? Vad menar du?Ryser.....varför ska 50-åringar ”leka”?
Gissar att hen menar att inte alla uppskattar sådant.Ursäkta? Vad menar du?
Jag vill ju ha en lättsam lek där det heller inte blir konstigt att man deltar, så det ändå passar alla hyfsat.Ryser.....varför ska 50-åringar ”leka”?
Det här ska jag föreslå till syster nr 2! Kan nog bli skojigt, är ju många gäster och blandat med två exmän, vuxna barn, barndomskamrater och kollegor osvjag fick tipset till ett bröllop jag ska på att ställa frågor rörande huvudpersonen och gästerna och dem som det stämmer in på ska resa sig upp. Det kan bli en hel del skratt.
Tex har känt som barn, har sett naken, har lånat varandras kläder osv
Den här tar jag upp för förslag medPå vårt senaste kennelläger gjorde jag små lappar med uppdrag som jag satte under varje tallrik.
- när någon skålar , ställ dig upp och kommentera vädret
- när någon nämner ordet schäfer - ställ dig upp och sjung "får man ta hunden med sig"
-Visa för två valfria personer som du inte känner så väl hur vig du har blivit på senaste tiden
- Du ska vid flera tillfällen under kvällen visa att samtalet är slut genom att hålla för öronen
- Härma ett djur vid flera tillfällen
osv , osv bara fantasin sätter gränser. Hysteriskt roligt och väldigt lätt för dem som inte vill delta att bara låta bli att göra sitt uppdrag utan att det blir något konstigt.
Den här tar jag upp för förslag med
Tur att det inte är din fest Jag vet ju naturligtvis vad min syster tycker är roligt och inteHade inte uppskattat lekar när jag fyllde 50 år, inte heller när jag fyllde 30 år, är inte den typen av person
Fast tror/ vet du att även övriga festdeltagare tycker att det är kul med lekar?Tur att det inte är din fest Jag vet ju naturligtvis vad min syster tycker är roligt och inte
Jag gillar definitivt inte att leka....Ursäkta? Vad menar du?
Ja de flesta iaf och det är fritt att delta, och har valt en lek nu som det inte märks om man inte är med.Fast tror/ vet du att även övriga festdeltagare tycker att det är kul med lekar?
Frågade om tips på lekar till min systers fest. Inte din fest. Så förstår inte varför du ens kommenterar?Jag gillar definitivt inte att leka....