Lek o tjatter senior

Luff

Trådstartare
Verkar inte finnas...
Man hamnar på äldre ungdoms Lek o tjatter...inte riktigt min smak

Sv: Lek o tjatter senior

Tja, meningen nu är väl att både U, ÄU och S ska tjattra tillsammans...

Jaha , då fattar jag varför nivån hamnat i sandlådan.....:angel:
Snälla Gunnar varför får vi inte ha separata lek och tjatter? Jag har i alla fall inget intresse av diverse varulvslekar och annat dravel....:crazy:

Men vad jag försöker säga att är att det som är viktigt för dig är dravel för nån annan, du har inte monopol på att definiera vad som är bra och dåliga trådar.

Ett sätt att hålla isär, på Lek&Tjatter, om det är oöverskådligt:

Den som skapar trådar där märker dem. Börjar rubriken med U: Varulvslek, ÄU: blablaleken, S: blablablaleken osv.

I trådar som flyttas dit av moderatorerna skulle den som flyttar kunna ändra rubriken och lägga dit en märkning. Om det nu är viktigt att tala om vilken åldersgrupp man vänder sig till.

Men vad jag försöker säga att är att det som är viktigt för dig är dravel för nån annan, du har inte monopol på att definiera vad som är bra och dåliga trådar.

Ett sätt att hålla isär, på Lek&Tjatter, om det är oöverskådligt:

Den som skapar trådar där märker dem. Börjar rubriken med U: Varulvslek, ÄU: blablaleken, S: blablablaleken osv.

I trådar som flyttas dit av moderatorerna skulle den som flyttar kunna ändra rubriken och lägga dit en märkning. Om det nu är viktigt att tala om vilken åldersgrupp man vänder sig till.

Är de märkta????? :eek: :o

Liknande trådar

Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 506
Senast: Enya
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 576
Senast: sjoberga
·
Hundträning Hej, har en snart 4 månaders valp av bruksras som blir helt sjövild när hon busar. Det ska bitas i händer och kläder och dras så till...
Svar
11
· Visningar
1 200
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama