Lejonkaniner och värme?

skuggan_

Trådstartare
Mina lejonkaniner verkar lite slöa, dom har nytt kallt vatten och så men dom bara ligger och sover liksom behöver jag oroa mig? Har nämligen hört att kaniner kan dö av värme?:confused::o

// skuggan_

Sv: Lejonkaniner och värme?

om de e ute och ligger i solen kanske de njuter.. de sätter ju sig ine den sisten så de dör..

Under förutsättning att de har ett hus så de kan dra sig undan solen om de vill är det nog ingen fara med dem. De ligger väl och myser helt enkelt. :)

Ok tack för svaren! Dom ligger inte direkt i solen men varmt är det!

Va?? Kan kaniner dö av värme? Jag tror min kanin är självmordsbenägen då, hon sitter alltid under elementet :angel:

Tur att man inte har en svart kanin, utan en vit som inte drar till sig solen :idea: :p

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
822
Senast: Amha
·
Däggdjur Jag har ett sjukt sug efter ett nytt husdjur. Vill egentligen ha kanin eller hund, men det funkar inte med nuvarande boende och stall...
2
Svar
21
· Visningar
2 874
Senast: Scata
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
2
Svar
28
· Visningar
1 532
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 134
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix