Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Tornado

I helgen är det dags för årsdebuten i dressyr, blir LC:2 (och LB:3) men när jag nu sitter och kollar på programmet så står det att dte inte är någon halt i början av programmet (halt-hälsning, som dte brukar vara) atämmer det att det inte ska vara det?? Eller är dte bara felskrivet?

Vore lite pinsammt om man missade att hälsa på domaren om man ska göra det;)!

Sv: Lc:2 2008

Tack för snabbt svar!

Ny fråga, måste man rida lätt i den förlängda traven på diagonalen (står lättridning tillåten) eller är det Ok att sitta ned iaf?

Sv: Lc:2 2008

nej det star ju att det ar tillatet att rida latt sa man valjer sjalv pa den delen............

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 154
Senast: Bison
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
825
Senast: ryujaneiro
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 495
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 236
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar