Konstigt att det drabbar dig så ofta.
Vi är ganska många i byn som drabbas. Men tack för "omtanken".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Konstigt att det drabbar dig så ofta.
Men varför hålla kvar vid det där dysfunktionella företaget? UPS finns ju och fungerar till 100% iallafall för mig, sen finns ju DHL och Schenker, låt Postnord dö sotdöden och vänd dig till dom som levererar det dom lovar.Det värsta med Postnord tycker jag är flatheten, jag har under hösten skickat ca 900 paket (har inte exakt siffra i huvudet) i mitt företag och runt 5-6 % försvinner spårlöst. Detta trots att de skickas spårbart. 5-6 % är alldeles för många, det är femsiffriga belopp vilket är mycket för ett småföretag. Paketen innehåller inte dyr elektronik som tex apple datorer utan annat som inte borde vara särskilt stöldbegärligt, ändå bara försvinner det.
Pratar man med kundtjänst så är det bara ''ah det var ju tråkigt'' INGEN mer hjälp än så. På en stor beställning (flera tusen) köpte jag till en annan tjänst med försäkring osv eftersom en hel del paket försvunnit. Tro fan att just detta paket också försvinner!!! Och nu tjafsar de om huruvida de ska ersätta eller inte, trots att det tydligt står i papprena jag har från dem. Lägger lätt en timme per dag just nu åt att ringa postnord, spåra paket, lugna kunder som undrar vart paketen tar vägen för helt plötsligt så loggas inga händelser längre på kollinr osv. Blir så less.
Tror du att de hittar det snabbare då?
Välkommen i klubben...Nu har jag drabbats. Beställde en sak från Kina. Har haft koll via appen hela tiden och senaste veckorna har det stått Paket på väg. Inget mer. Utom idag när det plötsligt står att paketet är returnerat till avsändaren. PostNord tycker jag ska reklamera via avsändaren så dom får utreda vad som hänt. Som om det skulle hjälpa...
Exakt samma sak hände för mig förra veckan.Nu har jag drabbats. Beställde en sak från Kina. Har haft koll via appen hela tiden och senaste veckorna har det stått Paket på väg. Inget mer. Utom idag när det plötsligt står att paketet är returnerat till avsändaren. PostNord tycker jag ska reklamera via avsändaren så dom får utreda vad som hänt. Som om det skulle hjälpa...
Exakt samma hände mig - dock efterfrågade jag leveransen i tid innan den skickades tillbaka. Skickade rekommenderat brev med värdepapper för ett tag sedan, samma sak hände där. Mottagaren fick varken avi eller påminnelse, det löste sig för att mottagaren lite fint kontaktade mig och frågade vart deras papper var så jag kunde skicka försändelsenumret direkt...Pratade med mitt ombud nyss och paketet har legat där sen 21/11. Så på så vis inget konstigt att det skickades tillbaka. PostNord verkar dock ha missat en rätt väsentlig grej. Att informera mig...
Är det inte helt otroligt att de inte lyckas bli ens lite bättre?
Det kom ett sms idag så nu har jag bokat hemleverans på måndag.
Vore ju helt fantastiskt om det håller hela vägen, är det så att proppen gått ur efter black friday?