- Svar: 4
- Visningar: 776
Jag går och funderar på mitt lilla byggprojekt, men kommer inte vidare. Känner mig lat som inte kommer till skott. Samtidigt är det så många frågor som behöver svar. Materialet tänkte jag köpa från flera ställen, en del av ställena har samma produkter. Så jag funderar på var det är billigast att handla och var jag får vad jag vill ha. Och nu inför helgen kan jag inte låna Villaägarnas släpvagn, men Byggmax har släpvagn som man kan få låna gratis. Och de har öppet i helgen. Men hur mycket kan jag få tag i från Byggmax och hur mycket behöver jag handla på annat håll? Och hur många grejer går inte att handla i butik utan måste beställas online? Känner mig helt virrig. Men ska kanske börja med Byggmax då. Köpa reglar, byggskivor och hyllplan. Skruv också antar jag. Handtagen gick inte att köpa i butik. Gångjärnen var sjukt dyra på Byggmax så får köpa dem i Örebro. Kanske går att beställa online? Behöver jag lim? Behöver jag träplugg? Hur gör man med träplugg så man får en exakt montering? Eller kan jag skippa det och bara skruva?
Och hur ska jag bygga? Ska göra en liten mellanvägg och undrar hur man gör avslutet på snyggast sätt.
Så många beslut som ska fattas.
Jag känner igen den här omständligheten från andra tillfällen. Och den var en anledning till att jag blev utmattad.
Och hur ska jag bygga? Ska göra en liten mellanvägg och undrar hur man gör avslutet på snyggast sätt.
Så många beslut som ska fattas.
Jag känner igen den här omständligheten från andra tillfällen. Och den var en anledning till att jag blev utmattad.