Lasttränare!

K

kkaarriinn

Finns det någon som vet/känner någon som hjälper till att lastträna ponnyer/hästar i Kungälvs/Göteborgsområdet..? Behöver verkligen hjälp.. Hela dan blir förstörd när hästen inte vill gå på.. Jo han går på men kastar sig ut.. Och jag känner att mina kunskaper inte räcker :smirk: Så finns det någon, HOJTA!

Sv: Lasttränare!

Jag har hjälpt till lite och lasttränat hästar. Annars känner jag en kille som är jätteduktig på detta. Han håller till i Ale, rätt över kungälv. Vi ska ha lite kurs med honom säg till om du är intresserad.

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 697
Senast: Freazer
·
R
Ridning Min ponny vill inte gå från stallet. Han skrittar i snigelfart och stannar var 5e meter. Jag behöver "banka" mjukt med skänklarna länge...
Svar
16
· Visningar
1 466
Senast: nullo-modo
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 746
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
836
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama