Lasta själv

C

Crona

:love: Är så lycklig , vi har inte behövt åka transport på 2 år så jag tänkte nu får jag nog lastträna honom lite så det blir en mjukstart när vi ska i väg.Var besvärligt förr och det krävdes att vi var två.

Och till min förvåning klarade vi det helt själva , med longer lina och tålamod , det är första gången .. han fick många kramar och puss ar ;) :D .....Tur denna sida finns som man kan läsa och få många bra tips

Sv: Lasta själv

:bow:
:love: Är så lycklig , vi har inte behövt åka transport på 2 år så jag tänkte nu får jag nog lastträna honom lite så det blir en mjukstart när vi ska i väg.Var besvärligt förr och det krävdes att vi var två.

Och till min förvåning klarade vi det helt själva , med longer lina och tålamod , det är första gången .. han fick många kramar och puss ar ;) :D .....Tur denna sida finns som man kan läsa och få många bra tips

:bow:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 297
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 122
Senast: Juli0a
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av @parellikusken och hennes kloka dagboksinlägg, för jag känner att det är så himla viktigt att dela med sig om vägen ut...
Svar
10
· Visningar
1 428
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 770
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama