B
BonRaiz
Sv: Lasta av unghäst ENSAM!! HJÄLP!!
jag hoppas du förstår att jag bara ville väl, med det jag skrev...
Jag lastar själv min häst, 4åring, men vill gärna ha med sällskap, då allt kan hända...speciellt nu på vintern...och då är det skönt att ha en "moralisk" stöd med sig...om inte annat, så för o ringa...medans man lugnar hästen...
Lycka till med ungdomen...hoppas ni får det roligt ihop..
Det var skönt o höra, att allt gått väl och att du fick sällskap...skydiva skrev:Nu är hon hemma den lilla och det hela gick väldigt bra! Inlastningen tog väl ca 10 min och visst trampade hon runt en del när vi körde men inte värre än att hon fortfarande var torr och fin när vi kom fram!
Väl framme fick jag lirka av henne, det var precis som nån skrev där i går, att backa var ingenting som skedde självmant. Så här i efterhand kan man väl säga att jag troligtvis hade klarat av att ta av henne själv men jag ångrar absolut inte att jag tog ner syrran!! Skönt med lite moraliskt stöd!
Så nu återstår bara att se vad det ska bli av den här lilla skönheten!
jag hoppas du förstår att jag bara ville väl, med det jag skrev...
Jag lastar själv min häst, 4åring, men vill gärna ha med sällskap, då allt kan hända...speciellt nu på vintern...och då är det skönt att ha en "moralisk" stöd med sig...om inte annat, så för o ringa...medans man lugnar hästen...
Lycka till med ungdomen...hoppas ni får det roligt ihop..