Lasse parmler?

L

lisafisa

Hej, jag undrar om det är ngn här på buke som tränar för lars parmler? Vilka får träna för honom? Vad kostar det? Var har han träningar?

Sv: Lasse parmler?

Jag har tränat för honom en gång, vad jag vet så får alla möjliga träna för honom, gammal som ung, ny eller erfaren. Kan ju vara bra om han tränar någonstans i närheten av dig så kan du åka dit.

Jag har för mig att han tog 300-350. han håller träningar på den skolan jag ska gå på, Plönninge heter den. men jag vet inte om det är reducerat pris eller nått i och med att det är genom skolan. Man måste typ betala för fyra-fem ggr också så det blir mkt pengar på en gång :)

Beror antagligen helt på manegehyran samt antal ryttare. Jag har tränat för honom ett par år, dock senast för två år sedan så jag har inte så bra koll men 300 är väl rimligt.

Hemma hos honom ja, åker han ut är det naturligtvis dyrare.

*Har just bokat in Mini på hans träningar några gånger i höst :bump: *

Han brukar väl vara överallt=)
men bor du nära Halmstad? för han brukar va på Plönninge (Fjällaregården) och ha hoppträningar, det kostar 320:- har jag för mig.

Finns det någon hemsida eller ngt annat där man kan se vart han har träningar?

Liknande trådar

Ridning Hej Jag har blivit medryttare på en häst. Och undrar om man kan galoppera på sand? Det är en slinga där travhästarna tränar med...
Svar
9
· Visningar
1 006
Senast: Nota
·
Ridning hej, jag rider islandshäst och har många olika träns men jag vill börja träna min häst bettlöst så då undrar jag om det är bättre med...
Svar
2
· Visningar
334
Senast: Sryoqwe
·
Ridning Hej! Jag undrar hur ofta det är optimalt att träna bommar? Har ett sto som jag tränar bommar med en gång i veckan. (Islandshäst )...
Svar
8
· Visningar
734
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
504
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 30