Silver Girl
Trådstartare
Hade vet ute och tittade på min häst i fredags (som är stel och konstig i vä bak). Han var försenad pga något akut och jag skulle på middag på kvällen, så vi effektiviserade lite. Bra och noggrann undersökning av vet, där det framkom mugg (som jag visste om) och en del ömma punkter i muskulaturen samt stelhet vä bak av oklar anledning. Båd mugg och muskler behandlades med laser och vet kommer tillbaka för uppföljning i nästa vecka.
Dock kom jag i efterhand på att jag inte riktigt vet vad laserbehandlingen innebär, mer än att den ökar cirkulationen. Hann heller inte fråga. Får ju chansen vid återbesöket men är nu nyfiken.
Så; snälla, skriv allt ni vet om laserbehandling. Indikationer, resultat, egna erfarenheter, lästips (helst på nätet) m m.
Dock kom jag i efterhand på att jag inte riktigt vet vad laserbehandlingen innebär, mer än att den ökar cirkulationen. Hann heller inte fråga. Får ju chansen vid återbesöket men är nu nyfiken.
Så; snälla, skriv allt ni vet om laserbehandling. Indikationer, resultat, egna erfarenheter, lästips (helst på nätet) m m.