Lära sin indesign

P

popeye

Någon som vet om det finns något liknande webdesignskolan för indesign?
 
Sv: Lära sin indesign

Har för mig att vi hade nått sånt i skolan när vi lärde oss. Annars är det bara klicka sig fram så lär man sig själv ju!.

Annars har du nog mig på msn om du fastnar! ;) .
 
Sv: Lära sin indesign

Jag måste lära mig grunderna relativt fort, är så van vid quark xpress. Skulle du sitta vid msn och lära mig så skulle du aldrig få komma från datorn ;)
 
Sv: Lära sin indesign

Kolla i hjälpen om det kan finnas någon tutorial eller någon sorts introduktion. Många missar att det finns mycket information på plats i programmet.

/Ida
 
Sv: Lära sin indesign

gillar programmet, men ibland kan det te sig underligt.
oftast något med paragrafer som försvinner, när jag jobbar med det.

men jag upplever det som om man faktiskt bara jobbar enkelt med det så kommer allting av sig själv.


någon här som testat att jobba med det i någon form av grupp?
dvs att flera personer kan jobba med samma dokument samtidigt, att man kvitterar ut texter som man jobbar med?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kommer få en helt ny person att lära upp nu i sommar då hon ska vikariera för mig, inom städ/post. Funderar hur jag egentligen ska...
2
Svar
27
· Visningar
1 709
Senast: pepp
·
Mat Jag skulle gärna vilja göra en paj att ha på buffébordet i påsk, t.ex. med fyllning av spenat och kanske fetaost. "Problemet" är att de...
2
Svar
25
· Visningar
1 770
Senast: starcraft
·
Kultur Jag är sugen på att försöka lära mig franska. Jag läste franska i 6 år i grundskolan, men det resulterade i mest teoretiska kunskaper...
Svar
15
· Visningar
733
Senast: mamman
·
Juridik & Ekonomi Jag har haft Lunar till mitt veterinärkonto, 3.75 procent i månadsränta och ett kopplat bankkort med fria uttag. Varit nöjd men nu ska...
Svar
11
· Visningar
558
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp