Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
3 mil utanför Örebro. Googlade och fick upp förslag i Boden, Värmland och en massa andra ställen långt härifrånVet inte vart du bor, men bara genom att googla western ridskola fick jag upp ett gäng resultat
Kanske lättare att hitta privatlektioner?3 mil utanför Örebro. Googlade och fick upp förslag i Boden, Värmland och en massa andra ställen långt härifrån
När jag började rida western hade vi en kort kurs på gymnasiet och jag fick sedan fortsätta rida privat för vår kurstränare - både på hennes fantastiskt fina hästar och så småningom på mina egna som skolades om! Helt klart värt att höra sig för.Privatlektioner hade jag inte tänkt på, det är värt att kolla upp.
Vad roligt att få rida western i skolan. Jag gick hästhållning men det var ju bara hopp och dressyr som gällde där.När jag började rida western hade vi en kort kurs på gymnasiet och jag fick sedan fortsätta rida privat för vår kurstränare - både på hennes fantastiskt fina hästar och så småningom på mina egna som skolades om! Helt klart värt att höra sig för.