Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nackdel med att lägga godis i rutan är att hunden inte riktigt ser rutan utan jobbar med snoken och det blir ett evigt godisletande. Lägger man stor leksak i är risken att hunden inte förstår rutan då leksaken är borttagen. Men alla hundar är såklart individer!
Det låter som ett super bra sätt för oss! fick tipset att någon skulle stå och kasta in en
leksak i rutan och att jag sedan skulle skicka dit honom, men det är litte svårt att hitta någon som vill hjälpa till.. men detta verkar som ett smart sätt!
Men en sak som jag inte förstog var det här med att kasta leksak bakom rutan,?
Det här med att inte fastna på en nivå, ska jag satsa på att variera tex avståndet varanan gång? eller
blir det för mycket? Och hur fort ska jag avencera upp, direkt när jag tycker han börjar fatta någolunda? eller ska jag fortsätta ett tag endå?
Jag började själv för 3 år sen att lägga fat i rutan med godis på. Vilket ledde till att min otroligt godisfixerade Beauceron letade fat i rutan Inte var det lätt att bryta honom heller, utan att hamna i konflikt vill säga.
Okej, då finns de kanske vissa godis-tokar som blir så
Å då äre ju givetvis bättre med typ "din" metod!
Inte ens Midas letade fat och han ÄR ett matvrak