LÄR DIG KÖRA DVD, ny film!

L

loch

Hej go´vänner!
Nu finns den nya DVD:n "lär dig köra" från Panvision. Visst finns det detaljer i videon som inte är 100% men det viktigaste är ju att man kommer igång med körning, eller hur?!? :bump:

Vi ses på tävlingsbanan om 2 år (har utmanat min dotter som nappat (hon får starta som kusk om två år) ... jag ska ha min son som groom... :devil: (snacka om att spela ut syskonen mot varanda... o "tagga" sonen att hålla på med hästar... :angel:)
nån som "hänger på" utmaningen?!? :p
Vill dessutom uppmana att Sörmlandsekipage att höra av sig, vi försöker starta upp en körsektion inom ÖSLR och hittills finns 5 intresserade aktiva ekipage.
http://www.oslr.se/

Sv: LÄR DIG KÖRA DVD, ny film!

Kanonbra initiativ! Jag tog det initiativet för några månader sedan och vi har lyckats hitta över tio kuskar, och fler finns som vill lära sig. Kämpa på!

:D
Jo, jag förstår att det flyter på för dig på Öland! Här är det trögt vill jag lova...
Har du några juniorer (d.v.s barn i mellanstadieålder) som är nyfikna så "peppa" dom mot mina! :idea: det kan göra susen för alla!
(det är inte "jättelångt" för oss till Öland... o så är det ju så vackert!)

Vi tänkte dra igång en ungdomsverksamhet till våren för både ridskoleelever och privat. Vi är nog fem sex ungdomar.
Då kan vi ha en ungdomscup! Gymkhana till vagn??

Var finns ni?

:idea: Ja! Det låter jättekul!

Vi finns i östra Sörmland, utanför Nyköping.

Det kanske finns fler som vill haka på här på Bukes?!? :bump:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Vad läser du just nu?
  • Årets matbluff

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka